اشتباه...

 

هرجوریکه شده باید دورت کنم از لحظه هام

با پاکن سنگدلی پاک میشی تو از خاطره هام

غلط گیره منطقم میگیره اشتباهه منو

اشتباهم تو بودی پر کردی ذهن پاک منو

همیشه با تو بودن آرزوی من بوده

گزفتن دستاتو شعر سرودن بوده

حالا که رفتی چرا بای بازم  بخونم؟؟

شاید بازم دلم میخواد که با تو بمونم

ولی نمیشه نادیده گرفت خیلی کاراتو

دروغ گفتن و همه بازیاتو

بدون درده عشقه که منو کرده خسته

ولی حرفه حقه که منو کرده برده

دیگه محاله که به تو بدم من فرجه

فقط ظاهر قشنگته که دل دزده

نبودت مهم نیست،دستام سرده

عشقه تو دیگه نمیتونه برگرده...

 



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت18:30---26 تير 1390
به به به به به به به به به به چه وبلاگ خوشكلي خسته نباشي بوس از طرف=احسان همين كه اومدي http://www.L_O_V_E.loxblog.com/

yasinDJ ايتين
ساعت22:28---22 تير 1390
سلام fah عزيز من ايتينم خيلي باحال بود واقعا حق داري كه اينقدر امارت بالا باشه

ايول به تو با اين وبلاگت





yasinDJ ايتين
ساعت22:21---22 تير 1390
سلام fah عزيز من ايتينم خيلي باحال بود واقعا حق داري كه اينقدر امارت بالا باشه
ايول به تو با اين وبلاگت



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:,ساعت 23:30 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com