انگار...

انگار همیشه با منی مثله یه سایه،یه نفس

خراب خاطراتتم خیلی عزیزی همنفس

تمومه شب تمومه روز همیشه همراهه منی

همش به تو فکر میکنم تو حس خوب بودنی

با تو که آشنا شدم از آ دما جدا شدم

یه گوشه رفتم و برات عاشقی بیصدا شدم

تو عادت همیشه ای  واسه دلی که عاشقه

حضور تو کنار من قشنگیه دقایقه

انگار همیشه با منی مثله نفس،یه خاطره

واسه دوباره دیدنت دلم همش منتظره

تمومه خواهشه منی تمومه دوست داشتنی هام

تمومه شب تمومه روز عطر نفسهاتو می خوام

تو عادته همیشه ای واسه دلی که عاشقه

حضور تو کنار من قشنگیه دقایقه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 1 مهر 1390برچسب:,ساعت 15:41 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com