بیخوابی...

يك...
دو....
سه....
چندين و چند...
هر چقدر مي شمارم خوابم نمي برد
من اين ستاره های خيالی را
كه از سقف اتاقم
تا بينهايت خاطرات تو جاریست
يادش بخير
وقتي بودی
نيازی به شمردن ستاره ها نبود
اصلا يادم نيست
ستاره ای بود يا نبود
هر چه بود شيرين بود
حتی بی خوابی بدون شمردن ستاره ها...



نظرات شما عزیزان:

مـریــم
ساعت18:19---5 آذر 1390

می خواستـم زندگی کنـم راهـم را بستـنـد ... میـخواستـم ستـایـش کنـم گفتـند خـرافـات است ...عـاشـق شـدم گفتـند دروغ است ... گریستـم گفتـند بهـانه است ... خندیـدم گفتـند دیـوانه است ... دنیـا را نگه داریـد میخواهـم پیـاده شـوم ...!


مـریــم ღ نویسنده وبلاگ محمد جان دوستت دارم ღ
ساعت14:39---2 آذر 1390
سلام
من بــرگشتــــم! باکلی تـغییر!
البته به اصرار خیلی از دوستای خوبم!
راستی همه ی دوستای خوبمو که توی وبلاگ محمد جان دوستت دارم لینک کرده بودم دوباره لینک کردم! حتی تــو دوست عزیز!
پس یه زحمت : آدرس جدید وبلاگم رو دوباره توی وبلاگاتون لینک کنید.مرسی



miss lone
ساعت22:37---25 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام....قشنگه...

به منم سر بزن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 26 آبان 1390برچسب:,ساعت 1:52 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com