سرسپرده...

اگه تا روز قیامت داشتنت نباشه قسمت

چشم به راه تو می مونم با دلی پر از صداقت

اگه با اشکای گرمم دل سنگ برام بسوزه

اگه جسم من بپوسه، بعد دنیای دو روزه

اگه نقش قصه ها شی، مه روی قله ها شی

بری و از من جدا شی، اگه باشی یا نباشی

نه فقط عاشقت هستم، مرهمی رو قلب خستم

این تویی که می پرستم، سرسپردۀ تو هستم

اگه جای تو به این دل همه دنیا رو ببخشن

می گذرم از هر چی دارم، اگه باشی عاشق من

اگه زنجیر به پاهام، اگه قفل و اگه صد بند

می رسم هر جا که هستی، به تو و عشق تو سوگند

اگه باشی تاجی بر سر، یا که از ذره ای کمتر

دل من داغ تو داره، تا ابد تا روز آخر

اگه با یه قلب تب دار، بشم از عشق تو بیمار

یا وجود عاشقم رو ببرند تا چوبۀ دار

اگه زندگیم فنا شه، طعمۀ خشم خدا شه

یا که در حسرت عشقت، روحم از بدن جدا شه

اگه قلبمو شکستی، رفتی و از من گسستی

مهربون یا خود پرستی، هر چه هستی، هر که هستی

این تویی که می پرستم، سرسپردۀ تو هستم….



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 14 شهريور 1389برچسب:,ساعت 19:51 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com