نامه...

توی یك نامه نوشتم : همه زندگیم شدی تو

تو جوابم دادی اما : زندگی هست ، اما بی تو

من نوشتم كه : یه روزی دلو باختم توی چشمات

تو به من می گی كه : اون روز هوسی بوده تو چشمات

‌من نوشتم كه : هوس هم می تونه یه عشق پاك شه

تو نوشتی : زندگی هم ، می تونه بی تو بنا شه

‌من نوشتم كه : شدم آب ، همچو شمعی رو به دریا

تو نوشتی : خسته ام من ، رفته ای دیگه تو از یاد

من نوشتم : اما اینجا ، همه یاد تورو كردن

تو نوشتی : اینه دنیا ، دل به دیگری سپردن

من نوشتم : چه كنم من ، كه بشی تو یار خونم

تو نوشتی : زندگیتو ، یه كتاب كن تا بخونم

من نوشتم كه : كتابه ، زندگیم همش تو هستی

تو نوشتی : كه دروغه ، حالا حتماً دیگه مستی

‌من نوشتم : آره مستم ، مستِ اون چشمای نازت

تو نوشتی : تو دروغی ، بسه دیگه نمی خوامت

من نوشتم كه : می میرم اگه گفتی  نمی خوامت

تو نوشتی : نمی خوامت ، نمی خوامت ، نمی خوامت

من نوشتم با تمنا : دیگه بس كن كه شدم آب

تو نوشتی : این سرابه ، زندگیتو نده بر آب

من نوشتم كه : سرابم واسه من یه جور امیده

‌تو نوشتی كه : دیوونه ، این امید نا امیده

‌من نوشتم : نگو اینو ، من امیدم به جوابه

تو نوشتی : این جوابت ، من كه گفتم ... نمی خوامت

من نوشتم : اشكای من ، شده بدرقه ی راهت

تو نوشتی : عاشقی كن ، بگذر از من با نگاهت

من نوشتم : عاشقم من ، عاشق یه لحظه با تو

تو نوشتی : خسته ام من ، خسته از حكایت تو

من نوشتم كه : می خونم من لالایی واسه خوابت

تو نوشتی كه : جدایی ، بهترین داروی خوابه

من نوشتم كه : جدایی ، می شكنه قلبمو جانا

تو نوشتی : چه كنم من ، این یه رسمه توی دنیا

من نوشتم : حالا كه تو ، داری می ری بهترینم

منم از غصه می میرم ، تا كه دوریتو نبینم...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 3 مهر 1389برچسب:,ساعت 22:36 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com